Klachten over Woonexpress

Woonexpress is een woonwinkel met 8 filialen en een online webshop. Bent u opzoek naar een nieuwe bank, gordijnen, tafel, stoelen of een nieuw bed? Grote... Lees meer >

64% van alle klachten opgelost. Nog 22 klachten nodig voor een plaats in de categorie Meubelwinkels

64%
28 klachten gemeld
0 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
18 klachten opgelost
3.2 /10
33 stemmen
33

Tijdslijn

Afmelden nieuwsbrief wordt niet op gereageerd

Klacht van op 07 februari 2019 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Ondanks herhaalde afmeldpogingen reageert Woonexpress niet. Afmelden via link heb ik minstens 3 x gedaan, mails naar info@woonexpress.nl met hetzelfde verzoek helpen ook niet. Er volgt een standaard antwoordmail dat er binnen 2 dagen gereageerd wordt, waarop weer niets gebeurd.... Lees meer

Slechte afhandeling en geen garantie

Klacht van op 09 januari 2019 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Had deze klacht al eerder geplastst. Krijg je opgelost, stuur maar mail. Dat is niet de oplossing want jullie mailen niet terug. Stoelen kunnen niet binnen twee jaar kapot zijn. En de dingen die jullie zeggen over slijtage kloppen niet.... Lees meer

BESTELD, BETAALD MAAR NIET ONTVANGEN!!!

Klacht van op 27 december 2018 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Op 7 december heb ik wat kerstcado's besteld via internet, na een paar dagen een automatisch gegenereerd mailtje gehad dat de producten niet op voorraad waren en het zou uit de winkels zelf moeten komen, binnen 3 tot 6 werkdagen. 17... Lees meer