Klacht: Niet opgeloste klacht van 15 april.

BAYUMA op 27 april 2025 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij kregen deze week ons antwoord van woonexpress klacht van afgelopen 15 april…
Er werd mij kort en bondig verteld dat lichte plooivorming mag/moet omdat de stof anders zou kunnen scheuren.
Toen ik aangaf waarom de ener bank wel en de andere bank totaal geen plooivorming gaf ze aan ja dat kan….
Toen ik voorstelde kan er dan een deskundige langs komen zodat het beoordeeld kan worden omdat het op foto,s wellicht anders overkomt zei deze dame dat kan maar op u eigen kosten!
Wat vreselijk om zo behandeld te worden bij een klacht die zo terecht is.
Wij moeten het nu dus doen met een bankstel van 2700 euro die er volgens vrienden en fam. uitziet als een oude bank.

Wij zijn heel teleurgesteld en dan druk ik mij nog zacht uit, woonexpress zal de komende verjaardagen en feestjes veel benoemd worden, mooi stukje zeer negatieve reclame.

Gewenste Oplossing:

woonexpress staat niet open voor oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

Bericht van Woonexpress

3 weken geleden - Beste heer/mevrouw, Het is heel erg spijtig dat u het bovenstaande ervaart mbt uw bank, dat is zeker niet onze bedoeling. In eerder contact met u hierover is met u besproken dat Woonexpress mbt de klacht op de plooivorming een externe, onafhankelijk partij voor u kan inschakelen. Indien u dat wenst sturen wij u een offerte waarvan de kosten € 131,50 zijn. Als u akkoord gaat en de kosten heeft betaald, schakelen wij vervolgens de firma POS in. Wanneer de klachten mbt de plooivorming terecht blijken zijn, ontvangt u deze kosten retour. Wij vernemen graag of u hier gebruik van wenst te maken. Met vriendelijke groet, Twan de Groot - Woonexpress

Reactie van de melder van de klacht BAYUMA

3 weken geleden - GH, Deze oplossing verwoord exact de klant onvriendelijke manier van werken van Woonexpress. We hebben het over een probleem wat na 2 uur zichtbaar was op dag van bezorging waarvan klacht direct gemeld is. Hoe is het mogelijk om met dit voorstel aan te komen. Juist Woonspress zou gezien de situatie van onze vorige bank met alle zorg dit probleem moeten willen oplossen. Nu zouden wij nog meer kosten moeten gaan maken , onbegrijpelijk dit! Ik denk dat er nu nog maar 1 optie voor ons over blijft, onze rechtsbijstand verzekering om advies vragen. Fam, Reijerkerk.

Reactie van de melder van de klacht BAYUMA

2 weken geleden - Wij werden afgelopen week gebeld door woonexpress dat er nu toch iemand ( Een onafhankelijk exper ) komt kijken naar onze klacht! Eerder in de bovenstaande klacht van ons zou dat op onze kosten moeten waar wij natuurlijk niet mee accoord gingen. Inmiddels gaven wij aan dan advies aan onze rechtsbijstand verzekering te vragen. Wat schetst onze verbazing dat we een dag later gebeld werden door woonexperr dat er voor ons geen kosten aan de expert zitten..... Nu afwachten of deze expert de ernst van deze zaak inziet. Mits hij echt onafhankelijk is zal dat niet anders kunnen. Mijn vertrouwen is zo weg voor woonexperr dat ik helaas dit soort gedachten heb. Wel ben ik heel blij dat wij onze rechtsbijstand verzekering hebben voor wanneer het echt niet anders meer gaat. Maar we blijven hopen op een goede oplossing natuurlijk ! Fam. REIJERKERK.

Alle klachten die gemeld zijn door BAYUMA