Klacht: Woedend over behandeling

op 24 augustus 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Ben, Zojuist even met de klantenservice gesproken. Ik ben heel erg ontevreden over de gang van zaken. Op 1 juli gaat mijn abonnement in. super fijn tot ik er achter kom dat ik maar 150 belminuten heb gehad in plaats van de 600!!!! die in de aanbieding zijn. Bel ik op voor verhaal. Krijg ik aangeboden om mijn belminuten te verhogen naar 300 voor 1 euro. Niet helemaal blij opgehangen “maar ja hij zei zo” het aanbod geacepteerd. Krijg ik nu vervolgens 27!!!!!! euro buitenbundel kosten voorgeschoteld. Raad jij eens waarom BEN! JA de bundel gaat pas volgende maand in. WAS BEN EVEN VERGETEN TE MELDEN AAN DE TELEFOON. Belachelijk. Bij deze zijn jullie 2 klanten kwijt als dit niet wordt recht getrokken. Ik en mijn vriendin ( DIE WEL DE 600 MINUTEN HEEFT GEKREGEN). Nog nooit ben ik zo ontevreden geweest met de behandeling. WANT IK HAD DIT OP DE WEBSITE KUNNEN LEZEN!!! Verkopen gaat jullie goed af maar service ho maar. In afwachting van een wonder eindig is dit bericht.

Geld terug en 600 minuten

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Levon888