Klacht: Slechte afhandeling schade

Marian schutten op 22 mei 2024 over Welhof in de categorie Electronica Winkels - ketens, Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens bezorging van koelkast is de toiletdeur zo beschadigd dat hij moet worden vervangen. Bezorger gaf aan foto’s op te sturen en dat het bedrijf er voor verzekerd is. Na mail over en weer claimt Welhof nu dat de bezorger zich niks kan herinneren. Schandalig. De voordelige koelkast is nu dubbel zo duur.

Gewenste Oplossing:

Ik zie graag dat Welhof de offerte accepteerd die ik heb gestuurd om mijn toiletdeur te vervangen.
Ik voel mij totaal niet serieus genomen. Zij stellen voor mijn eigen inboedelverzekering een schade raport op te stellen maar naar mijn idee staat mijn verzekering hier totaal buiten. Zij moeten verantwoordelijkheid nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Welhof
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welhof

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welhof nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marian schutten