Klacht: Online tas gekocht, retour sturen maakt Welhof onmogelijk

mickela op 08 maart 2024 over Welhof in de categorie Electronica Winkels - ketens, Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online tas gekocht en binnen week retour gemeld.
Voor retourmelding moet je mail sturen, pas dan krijg je link om retourmelding te doen.
Dit meteen gedaan. Daarin staat dat een groot pakket thuis opgehaald wordt. (Het pakket is 100x50x50 cm. dus dat lijkt me wel groot). Maar er wordt niet bij gezegd wanneer.
Bij navraag blijkt dat ik het met DPD zelf moet terugsturen, maar er is geen DPD bij mij in de buurt. De link voor het aanmaken van een retourlabel werkt niet.

Na een week heen en weer mailen alleen maar standaard antwoorden (dat ik het met DPD moet verzenden en dat ik anders de retourkosten zelf moet betalen), zonder antwoord op mijn vragen, en nog steeds geen retourlabel, en nog steeds geen antwoord op een andere mogelijkheid dan DPD.

Onmogelijk bij dit bedrijf om dus je retour terug te sturen, en je geld terug te krijgen.

PAS DUS OP MET KOPEN HIER!!!

Gewenste Oplossing:

Een retourlabel voor retourzending met DHL of POSTnl.

Sneller met een oplossing komen.

Antwoord geven op mijn vragen, ipv alleen standaard antwoord geven waar ik niks mee kan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welhof

Reactie van de melder van de klacht mickela

9 maanden geleden - Wees dus allen gewaarschuwd, als ze zelfs een klacht niet in behandeling nemen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welhof nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mickela