Klacht: Wachtlijn

op 28 juli 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Wat een ongelofelijke shit zeg!!!!!! Sta je al 14 minuten in de wachtlijn en nog nemen ze niet op, heb al 2 keer gebeld. Echt een hele slechte zaak. Koude douche krijgen ze van mij!!! En ben dus nog niet geholpen. Ze hebben vorige week een nieuw account voor mij aangemaakt, zouden direct de inloggevens mailen, maar tot op heden nog niks ontvangen.

Daarnaast heb ik eerder met hun contact gehad over het veranderen van de belbundel van de al aangevraagde nieuwe contractverlenging. Dat kon niet, moest ik eerst alles weer terugsturen met telefoon en dan weer een nieuwe bestelling doen. Ze kunnen toch gewoon even een aanpassing in het systeem doen!!?? Dit is de laatste keer dat ik bij ben een bestelling doe.

Geen langere wachtlijn dan 1 minuut of gratis nummer, dat zou een hele hoop ergernis besparen. Terug storten gemaakte belkosten. Terug gebeld worden en inloggegevens doorgeven en aanpassing in systeem waardoor ik niet mijn hele bestelling hoef te annuleren en terug te sturen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjorsseerden