Klacht: Afschrijving bij ING

op 18 mei 2018 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Er is al 2x een bedrag afgeschreven van mijn rekening voor de vriendenloterij, welke ik al liet terug boeken.
Ik kan me niet herinneren mij hiervoor te hebben opgegeven. Normaal doe ik nooit mee aan loterijen.
Zelfs als ik aan de deur een lot voor een goed doel koop, geef ik het aan degene, die de moeite neemt om voor dit doet langs de deuren te gaan.

Tevreden, als ik niet meer door ongevraagde -reclame- word lastig gevallen. Op mijn leeftijd heb ik daar geen behoede aan. Het leven is meer dan al dat commerciële gedoe, daar zouden ze eens aandacht aan kunnen schenken.
Als kind en in mijn jeugd was het zakgeld 10 cent tot 1,00 gulden (op mijn 18e) en in de verplichte 2 jarige militaire dienst kreeg ik fl. 2,-- (weet niet of het per dagweek was).
Ik zou tevreden zijn, als die hedendaagse tralala op TV, Radio, Kranten etc. etc. tot acceptabele proporties zou worden teruggebracht en de menselijke waarde meer naar voren komt.
En dank, dat ik dit hier even kon uitten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thorvald