Klacht: voor 2e keer slimme meter niet aangesloten

op 25 oktober 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor de 2 keer heeft BAM verstek laten gaan bij het installeren van de slimme meter

Gewenste Oplossing:

tevreden wordt ik niet meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Beste Valois Bedankt voor je bericht. Ik vind het erg vervelend dat BAM voor de tweede keer niet is komen opdagen. Ik ga uitzoeken waarom BAM niet is langs geweest. Ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug. Met vriendelijke groet, Janneke Namens het Liander Webcareteam

Liander

Heeft op 24 januari 2019 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hopen dat er inmiddels een oplossing is voor je klacht. Heb je nog vragen? Op www.liander.nl vind je antwoord op alle veelgestelde vragen. Je kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen. Op https://www.liander.nl/contact vind je de verschillende contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Het Liander webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door valois