Vodafone,
Aangezien er geen mail adres is waar je klacht naar toe kan sturen, dan maar openbaar.
Na telefonisch contact gehad te hebben schrijf ik dit bericht. Ik belde om vermelden van jullie 'netwerk' probleem. Waar ik woon en werk minimaal bereik... Lees meer
Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek met Ricardo S mail ik dat ik het niet eens ben met mijn hoge rekeningen .
Ik heb 28 november gebeld met Belcompany om me dat te blokkeren.
Dat zouden ze hebben gedaan nu krijg... Lees meer
Sinds twee weken geleden (vanaf 1december)hebben we geen of slecht signaal van ons televisie. Als we de tv aanzet, naar 1 or 2 seconden valt de signaal weer weg en naar paar second kan je de beeld weer zien.... Lees meer
Sinds twee weken geleden (vanaf 1december)hebben we geen of slecht signaal van ons televisie. Als we de tv aanzet, naar 1 or 2 seconden valt de signaal weer weg en naar paar second kan je de beeld weer zien.... Lees meer
Hoge factuur ivm onverklaarbaar buiten bundel data gebruik. Doordat de facturen zo hoog werden, kon ik het onmogelijk nog betalen. Op dit moment is het doorgezet naar een incasso bureau. Lees meer
26 oktober heb ik mijn telefoon ter reparatie laten opsturen. Tot vandaag de dag heb ik nog bericht of iets gehoord van mijn telefoon. Ik wacht al 2 maanden bijna op mijn telefoon maar ik betaal er wel elke maand... Lees meer
krijg nu al maandelijks hoge rekeningen van Vodafone ivm internet in het buitenland. dit is een bundel van 100 min 100 bericht en 100mb internet, volgens Vodafone ga ik steeds over mijn internetbundel heen terwijl ik deze weinig tot bijna... Lees meer
Ik richt me tot deze website vanwege het volgende.
Omstreeks september dit jaar heb ik vanwege een nieuwe baan besloten de mobiele telefoonnummers op mijn BV te beëindigen. Eén nummer was al geruime tijd abonnementsvrij en het andere nummer zou worden... Lees meer
Ik krijg regelmatig onverklaarbaar hoge rekeningen van vodafone. Ik heb er zelfs een gehad van 189 euro!! De afgelopen maanden: 125 euro, 121 euro. Ik startte bij begin abonnement rond de 37 euro, dit is steeds maar opgelopen.
Ik bel... Lees meer
Heb op 2 december een verlenging gedaan online.......niet leverbaar zucht.....op donderdag 11 december yesssss bewijs van levering in de mail de telefoon zou vrijdag geleverd worden...speciaal dag vrij genomen en je raad het al GEEN TELEFOON en ook zaterdag niks.
Maandag... Lees meer