Mijn Klacht:
Heb op 2 december een verlenging gedaan online…….niet leverbaar zucht…..op donderdag 11 december yesssss bewijs van levering in de mail de telefoon zou vrijdag geleverd worden…speciaal dag vrij genomen en je raad het al GEEN TELEFOON en ook zaterdag niks.
Maandag gebeld en zegt die beste man tja mevrouw het pakker is weer retour afzender WATTTTTTTTTTTTTTT?
Gewenste Oplossing:
Ik hoef die hele telefoon niet meer!!!!!!!!! IK WIL DAT MIJN CONTRACT MET DIT KLANTONVRIENDELIJKE BEDRIJF PER DIRECT ONTBONDEN WORDT.

