Mijn Klacht:
krijg nu al maandelijks hoge rekeningen van Vodafone ivm internet in het buitenland. dit is een bundel van 100 min 100 bericht en 100mb internet, volgens Vodafone ga ik steeds over mijn internetbundel heen terwijl ik deze weinig tot bijna niet gebruik. heb het deze maand bijgehouden en zie dat ik in 1 dag gewoon 20 euro krijg bijgeschreven. met Vodafone gebeld en deze zeggen u heeft een sessie van meer dan 2 uur gehad!!! zolang werkt m’n batterij niet eens. dit is dus al meerdere maanden achter elkaar. ben er wel klaar mee. Heb een abonnement met onbeperkt bellen en smsen in nederland en 2 gb internet voor buitenland betaal ik dus 4 euro per dag. Als ik 1 telefoontje krijg in buitenland wordt er ook 4 euro afgeschreven mag dit überhaupt?
Gewenste Oplossing:
aanpassing van de rekeningen. of per direct beëindiging contract

