Vodafone stuurt ongevraagd SMS berichten. Dit betreft aanbiedingen en berichten dat een factuur klaar staat.
In de 8 maanden dat ik klant bij hen ben heb ik vrijwel maandelijks via allerlei kanalen verzoeken gedaan om hiermee te stoppen. Helaas geen success. Lees meer
Begin 2013 heb ik een 2-jarig abonnement bij Vodafone afgesloten. Het abonnement “SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 35 euro” omvat 10Gb mobiel internet en wat beltegoed. Vrij kort na mijn verhuizing binnen dezelfde gemeente, april 2013, ondervond ik een flinke toename in... Lees meer
Er is bij mij op 24 september j.l. een man aan de deur geweest , Mario Bucouic, om mij te vertellen van het glasvezelabonnement van Vodafone. Hij vertelde dat het veel goedkoper is dan de provider die ik nu heb... Lees meer
Geachte Vodafone,
In augustus heb ik mijn abonnement laten bevriezen voor 3 maanden vanwege een reis naar het buitenland. Ik heb hiervoor netjes een formulier ingevuld, een begin en einddatum moeten invullen en daarmee was het geregeld. (aldus Vodafone)
Ik vond het... Lees meer
Ik krijg al 2 maanden een hoge rekening en weet niet waarvan, alles is geblokkeerd ,maar krijg weer hoge rekening,je moet toch kunnen zien van welke instanties het afkomt. Gaarne zou ik het bedrag terug ontvangen. Mvg mevr Aa dreyer.
Lees meer
Ik heb al ruim 4 jaar een abonnement bij Vodafone.
Ben nog nooit buiten mijn bundel van 200 min en 1 gb gekomen.
Bij dit abonnement heb ik zelfs 3gb gratis.
Dus 4gb internet totaal.
Nu heb ik mijn nieuwe rekening ontvangen en deze... Lees meer
Er wordt € 17 pm afgeschreven terwijl ik een contract heb voor € 14 pm. zie bijlage. Verhaal Vodafone is dat de extra 500 MB € 3 kost, maar dat was niet afgesproken en blijkt ook nergens uit. Deze extra... Lees meer
Abonnement van 17.50 per maand, nooit overheen maar in november rekening van 216 euro!! Onverklaarbaar bij vodafone dit hoge bedrag en bij klantenservice werd verteld beter telefoon niet meer gebruiken omdat ik hun te kennen geef dat ik niet weet... Lees meer
HELAAS MOEST IK CONSTATEREN DAT IK EEN BEDRAG VAN 69,23 MOET BETALENEN OMDAT IK SMSJES ONTVANGT DIE BETAALD MOETEN WORDEN,,HOE KOMT DAT NU INEENS TEVOORSCHYN.HEB ME NOOIT AANGEMELD HIERVOOR,BY DEZE UWE ANTWOORDT,VINDT HET ECHT ASO OM ZOMAAR EEN BEDRAG IN... Lees meer
klacht over gang van zaken na onderbreking van abonnement
In september heb ik voor 4 maanden mijn abonnement onderbroken. Op 3 januari plaatste ik mijn SIMkaart weer in mijn telefoon en sindsdien kan ik alleen nog bellen (niet gebeld worden) met... Lees meer