Mijn Klacht:
Ik heb al ruim 4 jaar een abonnement bij Vodafone.
Ben nog nooit buiten mijn bundel van 200 min en 1 gb gekomen.
Bij dit abonnement heb ik zelfs 3gb gratis.
Dus 4gb internet totaal.
Nu heb ik mijn nieuwe rekening ontvangen en deze bedraagt ineens €247 terwijl ik normaal rondom de €70 moet betalen.
Wat kan ik hieraan doen,want ik ben nog niet eens buiten mijn bundel gegaan.
Mvg mevr Schmeitz
Gewenste Oplossing:
Als de rekening word aangepast.

