afgelopen zondag heb ik mij in de mediamarkt laten overhalen om een abonnement bij vodafoon af te sluiten voor mijn gsm. Na thuiskomst heb ik alles nog eens bekeken en wou toch niet dat dit contract doorgaat. In de voorwaarden... Lees meer
In de bekende je- en jouwstijl van Vodafone Thuis ontvang ik op 8 januari 2015 een brief met de mededeling dat de dienstverlening per 30 maart wordt gestaakt. De reden zou zijn dat de minimale internetsnelheid minder is dan 12... Lees meer
Ben al een paar jaren klant bij Vodafone, in september liep mijn abonnement af maar mijn telefoon was nog prima. Ik heb mijn abonnement dus verlengd naar sim-only. In Januari gaat mijn telefoon kapot en ga naar de telefoonwinkel. Helaas... Lees meer
KLACHT Telefoon besteld via de vodafone, aangegeven dat aantal gegevens niet klopte.
Daarna de vraag gesteld wanneer ik het toestel kan verwachten.
Ik kreeg als antwoord dat het toestel goed op voorraad was, en dat ik het toestel dit weekend... Lees meer
4 weken geleden heb ik een telefoon besteld. deze zou na 1 a 2 werkdagen in bezit meoten zijn. na vele telefoontjes verder en ondankbaar behandeld, zei iemand dat hij hem naast hem had liggen en deze 2 dagen verder... Lees meer
Circa twee weken elke dag (soms 2x op een dag) gebeld door een anoniem nummer. Dit bleek het call center van Vodafone te zijn.
Ik heb hier een abonnement, maar dat betekent niet dat je iemand dagelijks blijft bellen met... Lees meer
Al vier dagen geen telefoon internet of televisie meerdere malen gebeld met storingsdienst.
Ze zijn er mee bezig wel 4dagen zijn niet goed wijs.
Zij hebben ergens een fout... Lees meer
Hallo,
Na 1,5 maand met een kapotte telefoon te lopen, probeer ik nu via Vodafone een oplossing te zoeken.
Het gaat om het weg vallen van gesprekken en niet telefonisch bereikbaar zijn.
De telefoon is inmiddels 3 keer weg geweest ter reparatie. De... Lees meer
Ik heb steeds een hoge rekening en die ontstaat door sms diensten waarvoor betaald moet worden zonder dat ik erom heb gevraagd.
Ik heb een abonnement van 31 euro maar krijg steeds hoge rekeningen
Mijn gebruik is niet hoog, maar door sms... Lees meer
Beste Vodafone,
Ik zie op mijn factuur dat er maandelijks een bedrag van 3,78 in rekening wordt gebracht. Met als omschrijving: Administratie kosten voor het niet verstrekken van automatische incasso..
Terwijl ik gewoon via automatische incasso betaal. ( Dit staat... Lees meer