Mijn Klacht:
KLACHT Telefoon besteld via de vodafone, aangegeven dat aantal gegevens niet klopte.
Daarna de vraag gesteld wanneer ik het toestel kan verwachten.
Ik kreeg als antwoord dat het toestel goed op voorraad was, en dat ik het toestel dit weekend geleverd zou krijgen………..
Maar dan open je je mail……….. toestel is niet op voorraad?!!! Na lang bellen, heel veel medewerkers gesproken te hebben, niet de juiste afdeling aan de telefoon gekregen…..
En beide telefoonnummers wat ze me hebben gegeven, met beide keren doorkies nummer 2 en 2 klopt al helemaal niets van.
Verder krijg je alleen maar de standaard antwoorden, ik begrijp het en ga zo maar verder.
Ik heb gemerkt doordat ik zoveel medewerkers heb gesproken dat niet alles genoteerd wordt wat er gezegd, en of afgesproken is……….. dus geen poot om op te staan.
Gewenste Oplossing:
als ze compensatie aanbieden: korting op maandbedrag van februari, een book case zwart

