Zouden jullie voortaan als jullie onderhoud aan waterleiding ondergrondse brandkraan gaan doen de bewoners en via een brief ingelicht en niet onverwachts de hoofd kraag dicht te gooien als er dan een lek is dat we weten dat... Lees meer
Ik ben ten onrechte afgemeld door een fout bij Vitens , daardoor kreeg ik een bedrag terug van 252 euro wat bleek een eindafrekening te zijn , echter stond dat niet bij de vermelding van het bedrag , er stond... Lees meer
Ik was mijn rekening vergeten te betalen.
Ik kreeg een mail met daarin aanmaning en extra kosten, terwijl ik automatische incasso heb ingeschakeld
Als ik die tientjes niet op tijd zou betalen dan werd er gedreigd met afsluiting, tenzij ik op doktersadvies... Lees meer
Vandaag werd in onze flat (75 woningen) het water afgesloten van 10.00 tot ca 12.30 uur zonder dat we hiervan vooraf bericht hebben ontvangen.
Het gaat om gepland onderhoud in een straat in de buurt. De bedrijven onder ons flatgebouw hebben... Lees meer
Begin dit jaar kreeg ik van vitens een brief met het verzoek een foto te sturen van mij watermeter omdat ze het vermoeden hadden dat ze een fout hadden gemaakt en teveel betaald had. Dat bleek achteraf ook zo te... Lees meer
belde gister Vitens om de meterstanden door te geven … maakte ze erop attent dat in tegenstelling tot wat zij telefonisch meldden en wellicht blijven melden … het registratienummer niet linksboven staat van de door hun gestuurde brief over de... Lees meer
Ik wil mijn rekening op papier zoals ik altijd gehad heb.
Een kennis helpt mij met de computer de rekeningen te betalen.
Maar nu zie ik mijn rekening van vitens pas 1 keer in de maand ( als die kennis er is... Lees meer
Ik wil een rekening bespreken maar jullie zijn niet bereikbaar al wordt wel aangegeven dat er tot 17.00u contact opgenomen kan worden met de klantenservice.
Ik als hulpverlener vind dit een hele slechte zaak omdat ik mijn client nu niet verder... Lees meer
Ik probeer al enige tijd automatische incasso in te laten stellen door die knakkers. Dat kunnen ze niet, maar ze kunnen wel incassokosten continu doorbelasten.
Ook de contactopties zijn slecht. Ik werk overdag, lange dagen lage lonen, je kent het... Lees meer
Ons complex bestaat uit 6 appartement en er is een VVe . Dus 6 1 watermeters aanwezig .Eerste brief , uw watermeter wordt vervangen geadresseerd aan nummer 34 , maar was bedoeld voor de VVe , omdat het om een... Lees meer