Geachte heer/mevrouw,
Via deze weg wil ik een klacht indienen over de ontvangen jaarafrekening voor mijn drinkwaterverbruik. Volgens uw berekening zou ik tussen 20 april 2024 en 15 april 2025 maar liefst 307 m³ water hebben verbruikt. Dit is absoluut onrealistisch,... Lees meer
Altijd netjes de rekeningen betaald die ik per kwartaal per post toegezonden kreeg. Vitens kiest ervoor om maandelijks per mail te incasseren zonder dit duidelijk te communiceren. Een mail met betalingslinkjes zijn vaak rode vlaggen, dus de 1e paar maanden... Lees meer
Er zijn regelmatig storingen en onderhoud in het dorp waar ik woon. Als je belt dan hoor je dat Vitens een bandbreedte van 24 uur heeft dat je geen water hebt. Persoonlijk vind ik dit wel heel erg lang zeker... Lees meer
Geen duidelijke informatie geven over openstaande nota,s
Op je account van Vitens word geen transparante informatie gegeven over openstaande aanmaningskosten
Hierdoor weet je als Vitens klant niet waar je aan toe bent
Heb met Vitens contact gehad maar erkennen mijn klacht niet
Had... Lees meer
Kan na 20 jaar niet meer per kwartaal betalen. Nu dus een mail verzopen in de inbox. Gevolg: aanmaningskosten. Geen coulance mogelijk. Ik wens een anders bedrijf te kiezen voor water maar dat kan niet. Het is dat het niet... Lees meer
Mariastraat Hengelo wordt compleet binnenkort gesloopt en vitens was daar om de hoofdkranen op het openbare voetgangerspad af te sluiten.Ik sprak de man aan op het in acht nemen van veiligheidsvoorschriften want bij het afsluiten liet hij het gat in... Lees meer
tref bij thuiskomst sleuf van 10 meter lang 1meter diep aan modder ligt allemaal bij mij op de oprit dit alles voor nieuwe leiding voor de buren.Mannen van HAK grondwerken gaan er vanuit dat perceel grond bij de buren hoort... Lees meer
Na net als velen in Nederland kan ik de stand niet doorgeven van mijn water meter. Jaren wordt deze stand na mij mening opgenomen door de water maatschappij omdat de meter in een centrale meterkast zit. Maar nee ik wordt... Lees meer
geachte vitens ik heb een klacht dat het elke keer gebeurd dat jullie brief over de waterstand opmeten 8dagen naar datum dat jullie hem opgestuurd hebben. dus die brief van vorigjaar heeft 20december opgestuurd en die brief kwam pas 28december... Lees meer
Na de jaarafrekening van vorig jaar is er een nieuwe water meter bij ons geplaatst.
Dit jaar hebben wij opeens een veel hoger verbruik dan alle voorgaande jaren.
Zo zijn wij van een verbruik van 85 m3 per jaar naar... Lees meer