Waarom schrijf ik hier en niet rechtstreeks naar Vitens? Nou, ik heb geen Facebook, en ook geen Twitter. Bellen naar bedrijven doe ik vaker, en dat heeft nagenoeg nooit zin: De toehoorder schrijft mijn klacht summier op, en geeft dat... Lees meer
Ze hebben de weg opengebroken en verkeersregelaars neergezet. Echter staat nergens aangegeven dat wij gewoon bereikbaar zijn. Verschillende mensen zijn terug gestuurd met de mededeling dat ze er niet door mochten Lees meer
Hallo..
Vanmorgen kraan gebruikt.Kwam bruin water uit.De buurt is niet door een mail of brief geinformeerd.Ook geen informatie in het plaatselijke krantje.Als de nota moet worden betaald ligt deze wel op de mat.Vind dat dit echt niet kan en kansloos is... Lees meer
Ivm het plaatsen van een nieuwe verwarmingsketel op de 29 maart jl moest de hoofdaansluiting van het water worden dichtgedraaid. Dit leverde voor de loodgieter een probleem op, omdat de oude kraan met een plastic draaiknop en binnenkant van messing... Lees meer
het water zou afgesloten worden op 27-03-2023 van smorgens 07 uur tot 12 uur maar niets is er gebeurd en voor jan met de korte achternaam alle voorzieningen getroffen om in deze nood te voorzien helaas . Lees meer
Goedemorgen,
Hierbij wil ik aangeven dat ik als contactpersoon van de afdeling Facilitair de laatste tijd sms-jes ontvang van jullie ter herinnering voor een betaling. Ik sta als contactpersoon geregistreerd, maar ik ben niet verantwoordelijk voor de betalingen, dat is onze... Lees meer
Als wij de meterstand moeten opnemen moeten wij in een Luik kruipen
Voor mensen op leeftijd is dit niet te doen
Wordt het niets eens tijd voor een verandering Lees meer
over de jaren 2017 tot en met 2021 bracht Vitens precariorechten in rekening. Door de rechtspraak is bepaald dat dit niet mag. Vitens betaalt het dus terug in 2023. Maar als je belasting terugkrijgt hoort daarop de hoge wettelijke rente... Lees meer
Ik vind het schandalig als je partner is overleden en ik wil het contract op mijn naam hebben dat ik me dan helemaal opnieuw moet aanmelden of je niet wat anders aan je hoofd hebt. Ik heb dit bij verschillende... Lees meer
De hoofdkraan functioneert bijna niet meer. Wilde het doorgeven. Op de website staat: bel 0800 0359. Moet postcode intikken en krijg te horen dat er een storing is, en dan stopt het bandje. Op de website staat ook: bel 0900... Lees meer