Klacht: Verwijderen gasmeter

op 09 januari 2018 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Brief gekregen op 4 januari 2018 ,Voorkom afsluiting, wij moeten voor 17 januari een energie leverancier opgeven. Voor elektra is dit geregeld. Voor gas hebben wij een aanvraag voor verwijdering van de gasmeter gedaan via mijn www.aansluiting.nl op 5 januari 2018. De verwijderingsdatum die we kregen is 2 weken na 17 januari 2018. Op 9 januari hebben we gebeld met liander, en zij zeggen dat we voor 17 januari een gasleverancier moeten nemen (voor minimaal 1 jaar dus, korter kan niet) anders worden we afgesloten van gas met de kosten van ongeveer 125 euro.

Gewenste Oplossing:

Gewoon de gssmeter weghalen aangezien dit op 5 januari is aangevraagd en niet nog even snel afsluiten en 125 euro extra in rekening brengen.
Het verwijderen van de gasmeter is al duur genoeg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Liander

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Coorengel, Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb er voor gezorgd dat het proces van afsluiting tijdelijk wordt gestopt tot uw aansluiting is verwijderd. Met vriendelijke groet, Ian Namens het Liander Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Coorengel

6 maanden geleden - Dank u vriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Coorengel, Graag gedaan. Met vriendelijke groet, Laura Namens het Liander Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 15 februari 2018 om 08:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw Coorengel,

Uw gas meter is verwijderd uit uw woning. Per 25 januari hebben wij dit deze verwijdering ook kenbaar gemaakt bij uw energie leverancier.
Dit is de reden dat ik vandaag deze case heb gesloten bij klacht. nl. voor u.

Met vriendelijke groet,

Darja
Namens het Liander Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Coorengel