Klacht: Vervolg klacht 1Z2065EF6860050951

op 24 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is NIET opgelost, paķket is teruggestuurd spanje.

Gewenste Oplossing:

Indien alles onbeschadigd hier wordt afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 juni 2017 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. U bent hier vorige week over gecontacteerd door ons center in Eindhoven en zij hebben u feedback gegeven over waar het is misgegaan.

Tot onze spijt is dit pakket inmiddels terug afgeleverd bij de verzender en hebben wij dus niet meer de mogelijkheid het pakket naar Nederland te sturen.

Wij adviseren u om contact op te nemen met de verzender en hen te vragen het pakket opnieuw te versturen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team.

Heeft op 27 juni 2017 om 14:00 geantwoord

Ik wil antwoord op mijn emails dd 26 juni en van vandaag

Alle klachten die gemeld zijn door Jen Verheyen