Klacht: Vervangende Simkaart

op 07 augustus 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn mobiel is in het buitenland gestolen, ik heb via BEN deze meteen geblokkeerd en een nieuwe sim aangevraagd.
Bij thuiskomst in nederland geen simkaart, ik fbchat de klantenservice en krijg de mededeling dat ik niets heb aangevraagd. Ik probeer hem opnieuw aan te vragen maar dat lukt niet. Na weer een paar berichten gestuurd te hebben geen antwoord gekregen.

Ik bel vandaag (07-08-2017) de klantenservice en ik krijg de mededeling dat ik hem via hun kan aanvragen wat dan 15 euro kost. Als ik hem via de site aan zou vragen zou het mij 10 euro kosten. Ik krijg de mededeling dat de site zelf problemen heeft en dat het niet mogelijk is om via de site een simkaart aan te vragen, terwijl ik wel eerder naar deze site verwezen ben.

Ik constateerde dat ik dus meer geld kwijt ben omdat zij hun site niet op orde hebben en hierop werd bevestigend gereageerd, aangezien ik na 3 weken echt wel een simkaart nodig heb, ben ik akkoord gegaan.
Maar ik vind dat de hele manier waarop en het feit dat ik als klant 15 euro moet betalen voor een nieuwe simkaart absurd. Ik zat eerst bij een andere provider en toen mijn simkaart kapot was kreeg ik gratis een nieuwe sim opgestuurd.

Het feit dat BEN slecht communiceert foute informatie geeft en door een fout van hen ik dus 5 euro meer kwijt ben en überhaupt moet betalen voor een vervangende simkaart dien ik een klacht tegen hen in.

Ik ben tevreden als ik de kosten die gerekend worden voor het aanvragen van een vervangende simkaart worden vergoed door ben.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julia Schmidt