Klacht: Verkeerd bezorgde IPhone

op 24 augustus 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25-07-2016 is mijn telefoon voor reparatie opgestuurd naar Dynafix.

Dit betreft om een fabrieksfout, en via jullie bij Dynafix aangeboden.

De telefoon is omgeruild en op 01-08-2016 en retour verzonden via Dynafix.

Echter heb ik nooit een track en tracé van de verzending mogen ontvangen, en is de telefoon ook niet bij mij geleverd

Dit terwijl de status van de telefoon achteraf wel op geleverd staat en tevens op mijn adres.

Na meerdere malen zelf telefonische contact te hebben opgenomen (dit wat ook de nodige kosten met zich mee brengt) zowel met BEN als met Dynafix is er nog steeds geen oplossing geboden.
Tevens heb ik contact gehad met DHL, en tot mijn verbazing is daar zelfs nog geen onderzoek gestart.
Ook is er nog op geen enkele manier contact opgenomen met DHL.

Graag zie ik nu binnen 5 werkdagen, een passende oplossing.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn telefoon geleverd krijg, en vergoeding voor alle onkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roysiep