Klacht: Verisure komt afspraak niet na

Barbie1972 op 21 december 2022 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Ik had vanochtend een afspraak met een onderhoudsmonteur van Verisure tussen 08:00u tot 12:00u. Om 11:45u belde de onderhoudsmonteur mij op met de mededeling dat hij verlaat is. Ik vroeg hem hoelaat hij bij mij kon zijn hij gaf aan dat hij om 13:00u bij mij kon zijn. Ik gaf aan dat ik dan een boodschap ging doen en dat we elkaar om 13:00u zouden ontmoeten. Tot mijn verbazing werd ik om 11:48u gebeld door de klantenservice van Verisure met de mededeling dat de onderhoudsmonteur bij mijn deur was maar ik was niet thuis. De afspraak was om 13:00u niet 12:45u. Waardeloze service van Verisure. Eerst laat Verisure mij de hele ochtend wachten en nu moet ik maar een nieuwe afspraak maken omdat de onderhoudsmonteur zich niet aan de afspraak kon houden

Dat er vandaag nog een monteur komt voor mijn jaarlijkse onderhoud.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verisure

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verisure nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Verisure

Heeft op 06 juni 2024 om 11:30 geantwoord

In verband met veroudering van deze melding, zal deze review niet verder worden opgevolgd. In het geval dat de melder terug willen komen op de review, dient deze weer gemeld te worden aan Verisure.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Barbie1972