Klacht: Opzegging wordt structureel genegeerd ondanks herhaalde verzoeken

Aiaa op 24 maart 2025 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al maanden mijn abonnement bij Verisure op te zeggen. Tot nu toe zonder enig resultaat. Ik heb:
• Meerdere keren gebeld (waarbij telkens wordt gezegd dat er een storing is of dat ik word teruggebeld — wat nooit gebeurt)
• Twee brieven gestuurd, waarvan één aangetekend
• Meerdere e-mails gestuurd met daarin mijn opzegging
• Vandaag opnieuw twee keer gebeld, wederom zonder resultaat

Iedere keer krijg ik dezelfde standaardreactie: “alles wordt genoteerd, u wordt teruggebeld.” Maar elke keer blijkt dat er géén notities zijn en er niets is verwerkt.

Ik maak momenteel nog gebruik van het systeem, maar ik wil het abonnement per direct stopzetten. Mijn vertrouwen in de werkwijze van Verisure is volledig verdwenen.

Ik heb bewijs van alle pogingen die ik heb ondernomen, inclusief e-mails én opgenomen telefoongesprekken.

Het is onacceptabel dat klanten op deze manier worden tegengewerkt bij een opzegging.

Eis: onmiddellijke stopzetting van mijn abonnement en schriftelijke bevestiging hiervan per mail én post. Als er niet snel een oplossing komt, neem ik juridische stappen

Gewenste Oplossing:

onmiddellijke stopzetting van mijn abonnement en schriftelijke bevestiging hiervan per mail én post. Als er niet snel een oplossing komt, neem ik juridische stappen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Verisure

Heeft op 24 april 2025 om 19:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Aiaa