Mijn Klacht:
Beste heer/mevrouw,
Vanaf 15 februari heb ik verisure alarmsysteem opgezegd en aangegeven dat wij gingen emigreren.
Na heel veel telefoontjes later heb ik helaas nog steeds geen belletje gehad van verisure. Bij elk telefoontje heb ik aangegeven dat wij 10 maart gingen vertrekken naar het buitenland.
Er werd mij beloofd dat ik binnen 24 uur gebeld zou worden door de teamleider.
Helaas is dit alweer 3 weken geleden.
Ze blijven steeds de maandelijkse incasso afboeken.
Ik heb wederom gebeld en aangegeven dat ik er dus niet meer woon…
Ik zou wederom gebeld worden, helaas is dit nog steeds niet gebeurd.
Inmiddels heb ik de automatische incasso stop laten zetten.
Ik vind het erg schandalig dat de service zo slecht is en er veel beloofd word maar dus niet waargemaakt word.
Inmiddels heeft de nieuwe bewoner het alarmsysteem verwijderd, hierop ben ik gebeld geworden door de centrale. Hier ook wederom aangegeven dat ik er niet meer woon en dat ik graag had dat het contract stop gezet werd.
Vervolgens nog een keer gebeld met verisure om dit alles aan te geven, mevrouw aan de telefoon gaf aan dat de automatische incasso’s gestopt waren en ik niks meer hoefde te betalen… dit klopt dus niet na het bekijken van mijn bankrekening.
Ik zou verisure absoluut niet aanraden, we zijn er jaren klant geweest. Als je zo omgaat met je klanten levert dit behoorlijk veel frustratie op.
Het is toch ongelofelijk dat ik tot op heden nog steeds geen telefoon heb gekregen voor het ophalen van, en het beëindigen van het contract.
Ik heb ook de klacht 3 keer gemaild naar verisure, hier ook geen antwoord op mogen ontvangen.
Mvg,
Ashley Gielen
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden met de oplossing dat het contract beëindigd word vanaf het eerste telefoontje. 15 februari 2024.
Verder heb ik totaal geen behoefte meer om met verisure in contact te komen. Dus het alarmsysteem ophalen ga ik geen moeite meer voor doen. Lang genoeg de tijd gehad om hierop te anticiperen.
