Klacht: Opzeggen wilt maar niet lukken.

AshleyMarvin op 26 maart 2024 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Vanaf 15 februari heb ik verisure alarmsysteem opgezegd en aangegeven dat wij gingen emigreren.
Na heel veel telefoontjes later heb ik helaas nog steeds geen belletje gehad van verisure. Bij elk telefoontje heb ik aangegeven dat wij 10 maart gingen vertrekken naar het buitenland.
Er werd mij beloofd dat ik binnen 24 uur gebeld zou worden door de teamleider.
Helaas is dit alweer 3 weken geleden.
Ze blijven steeds de maandelijkse incasso afboeken.
Ik heb wederom gebeld en aangegeven dat ik er dus niet meer woon…
Ik zou wederom gebeld worden, helaas is dit nog steeds niet gebeurd.
Inmiddels heb ik de automatische incasso stop laten zetten.
Ik vind het erg schandalig dat de service zo slecht is en er veel beloofd word maar dus niet waargemaakt word.
Inmiddels heeft de nieuwe bewoner het alarmsysteem verwijderd, hierop ben ik gebeld geworden door de centrale. Hier ook wederom aangegeven dat ik er niet meer woon en dat ik graag had dat het contract stop gezet werd.
Vervolgens nog een keer gebeld met verisure om dit alles aan te geven, mevrouw aan de telefoon gaf aan dat de automatische incasso’s gestopt waren en ik niks meer hoefde te betalen… dit klopt dus niet na het bekijken van mijn bankrekening.

Ik zou verisure absoluut niet aanraden, we zijn er jaren klant geweest. Als je zo omgaat met je klanten levert dit behoorlijk veel frustratie op.
Het is toch ongelofelijk dat ik tot op heden nog steeds geen telefoon heb gekregen voor het ophalen van, en het beëindigen van het contract.
Ik heb ook de klacht 3 keer gemaild naar verisure, hier ook geen antwoord op mogen ontvangen.

Mvg,

Ashley Gielen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met de oplossing dat het contract beëindigd word vanaf het eerste telefoontje. 15 februari 2024.

Verder heb ik totaal geen behoefte meer om met verisure in contact te komen. Dus het alarmsysteem ophalen ga ik geen moeite meer voor doen. Lang genoeg de tijd gehad om hierop te anticiperen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht AshleyMarvin

1 maand geleden - Blijkbaar neemt verisure helemaal niks in behandeling. Het stopzetten niet en de klachten die al 5 keer gemaild zijn en 50 keer gemeld via de telefoon. Wat een ontzettend slecht bedrijf!

Bericht van Verisure

1 maand geleden - Beste Ashley Marvin, Bedankt voor uw bericht! Wij vinden het zeer spijtig om te lezen dat u momenteel de Verisure-service niet optimaal ervaart. Wij willen hier uiteraard een positieve verandering in brengen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met u. Met vriendelijke groet, Burton - Verisure NL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht AshleyMarvin

1 maand geleden - Hallo Verisure, Wat jammer dat dit nog steeds niet gebeurd is. Jullie zouden mij namelijk al meer dan 30 keer hebben terug gebeld… Dit was begin februari.. Tot op heden hebben wij helaas nog steeds niks vernomen van jullie en ik ben nog steeds wekelijks aan het bellen naar jullie om dit tot een goed einde te laten komen. Jullie blijven maar aangeven dat jullie zo spoedig mogelijk contact op nemen maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Graag het contract opzeggen vanaf eerste telefoontje begin februari. Wat jullie wel kunnen mailen zijn de betalingsherinneringen die niet meer geïncasseerd kunnen worden omdat ik het contract nogmaals in februari heb opgezegd en jullie heb geblokkeerd omdat jullie gewoonweg het contract niet stop hebben gezet, terwijl de telefonistes aangeven dat het contract wel stop is gezet en het in behandeling is?

Verisure

Heeft op 08 mei 2024 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ashley Marvin,

Wij hebben u op 04.24.2024 gesproken en uw aanvraag correct verwerkt!
Wij zijn blij om te horen dat wij u van dienst konden zijn en wensen u nog een prettige week!

Met vriendelijke groet,

Noah- Verisure NL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AshleyMarvin