Klacht: Opgesmoorde camera met hun eigen oplaad kabel en nog veel meer. Klantnr. 12099156

De Crom Marc op 16 december 2022 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Hallo.

Hoe dikwijls moet ik ons klanten nummer nog doorgeven, alles is via Messenger gestuurd de twee facturen , wij kregen zeker 2 maanden een korting omdat onze camera’s niet deden, wat sturen ze een verhoogde factuur. Dat was de afspraak niet. En de camera tuin laat niet , dus gedemonteerd in het stopcontact opladen met jullie kabel, kabel is gloeiend heet geworden en opgesleurd dat wil zeggen camera tuin is kapot omdat jullie kabel opsleurde om hem op te laden. En als we ons alarm opzetten zegt het volledig ingeschakeld zie je op u gsm. Staat de alarm niet op dit gebeurt regelmatig. En de service trekt op niks, reclame maken we zeker niet voor verisure now whe.
En van ons raam in de living die schokdemper werk ook niet altijd. Als de alarm opstaat word er aangegeven in de app. Dat hij niet werkt of zoiets komt altijd in het Engels erop.
De alarmen trekken op niks. Als we dit geweten hadden het nooit gekocht. Zoveel geld . Veel service beloven en niks nakomen. En heel late reactie op onze vragen en antwoorden.
Als ik hier geen reactie krijg binnen de 48 uren stuur ik dit ook door naar test aankoop.

Mvg.

Marc en Ilona.

Adres.

Frankendijk 13.

3971. Heppen

Nieuwe camera en alles nakomen wat ze beloofd hebben.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verisure

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verisure nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Verisure

Heeft op 06 juni 2024 om 11:30 geantwoord

In verband met veroudering van deze melding, zal deze review niet verder worden opgevolgd. In het geval dat de melder terug willen komen op de review, dient deze weer gemeld te worden aan Verisure.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door De Crom Marc