Klacht: opgelicht door werknemer Verisure

Jac Op Heij op 21 december 2022 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK KRIJG DE MELDING VAN KLACHT.NL DAT DE KLACHT IS OP GELOST DIT KLOPT NIET HET GAAT HIER OM klacht nr 1085104
Verisure doet niks als dreigen met een incasso burea

Gewenste Oplossing:

het aankoop bedrag wat overeengekomen is met de verkoper en geen cent meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verisure

Heeft op 22 december 2022 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste J,

Uiteraard willen wij u graag goede service verlenen en u waar mogelijk tegemoet komen. Zoals overeengekomen in het contract staan bepaalde afspraken waar ten alle tijden vanuit beide partijen aan moet worden voldaan. Wij zijn altijd bereid om mee te buigen en coulant te zijn, en wij nemen elke klacht uiterst serieus.
Wij zijn meerdere malen in contact geweest met elkaar en op dit moment rest ons helaas niets anders dan de klacht te sluiten.

Vriendelijke groet,
Steffie - Verisure NL

Bericht van Verisure

3 maanden geleden - Beste J, Uiteraard willen wij u graag goede service verlenen en u waar mogelijk tegemoet komen. Zoals overeengekomen in het contract staan bepaalde afspraken waar ten alle tijden vanuit beide partijen aan moet worden voldaan. Wij zijn altijd bereid om mee te buigen en coulant te zijn, en wij nemen elke klacht uiterst serieus. Wij zijn meerdere malen in contact geweest met elkaar en op dit moment rest ons helaas niets anders dan de klacht te sluiten. Vriendelijke groet, Steffie - Verisure NL

Alle klachten die gemeld zijn door Jac Op Heij