Klacht: Onterechte afsluiting

Misstappen op 21 november 2022 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb al vele mailtjes gehad dat ik een betaling achterstand zou hebben. Als ik om een gespecificeerde factuur vroeg kreeg ik dezelfde dag weer een mail met weer een ander bedrag wederom zonder factuur. Dit heeft ongeveer 3 maanden aan gehouden totdat ik wel het juiste kreeg. Dit heb ik betaald. Vanaf dat moment werkt mijn alarm helemaal niet meer. Na een telefoontje kreeg ik te horen dat er een achterstand was. Ze zijn dit direct na gaan kijken en na 10 minuten wist de dame mij te vertellen dat het systeem zsm weer aktief word. Ze wist helaas niet wanneer. Vreemde is dat je bij verisure ook het alarm kunt gebruiken zonder abonnement. Dit zou in mijn geval betekenen dat het alarm gewoon zou moeten werken alleen de koppeling met de meldkamer niet. Maar zelfs na ruim een week alles betaald te hebben werkt er niets. Ik ga er dan ook vanuit dat bij de volgende factuur deze periode in mindering moet worden gebracht. Ik hoor graag van u

Gewenste Oplossing:

Volgende factuur aangepast met de periode dat wij volledig zonder alarm hebben gezeten gecorrigeerd. Of een uitbreiding op het alarm

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verisure

Heeft op 22 november 2022 om 12:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij zijn met deze klant in contact geweest. We hebben gesproken en samen de situatie bekeken. Inmiddels is het systeem weer aangesloten en werkt alles weer naar behoren.

Alle klachten die gemeld zijn door Misstappen