Mijn Klacht:
Heb al vele mailtjes gehad dat ik een betaling achterstand zou hebben. Als ik om een gespecificeerde factuur vroeg kreeg ik dezelfde dag weer een mail met weer een ander bedrag wederom zonder factuur. Dit heeft ongeveer 3 maanden aan gehouden totdat ik wel het juiste kreeg. Dit heb ik betaald. Vanaf dat moment werkt mijn alarm helemaal niet meer. Na een telefoontje kreeg ik te horen dat er een achterstand was. Ze zijn dit direct na gaan kijken en na 10 minuten wist de dame mij te vertellen dat het systeem zsm weer aktief word. Ze wist helaas niet wanneer. Vreemde is dat je bij verisure ook het alarm kunt gebruiken zonder abonnement. Dit zou in mijn geval betekenen dat het alarm gewoon zou moeten werken alleen de koppeling met de meldkamer niet. Maar zelfs na ruim een week alles betaald te hebben werkt er niets. Ik ga er dan ook vanuit dat bij de volgende factuur deze periode in mindering moet worden gebracht. Ik hoor graag van u
Gewenste Oplossing:
Volgende factuur aangepast met de periode dat wij volledig zonder alarm hebben gezeten gecorrigeerd. Of een uitbreiding op het alarm
