Klacht: Onbeschofte medewerker

Mevr. Soeltaansing op 27 februari 2020 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Geachte heermevrouw,

De reden dat ik een mail stuur, is omdat ik een klacht wil indienen tegen uw collega D.M. van de financiële afdeling.

Ik zal het contact vanaf het begin aan u omschrijven.

In oktober of november, heb ik met dhr. Marcet een betalingsregeling getroffen voor twee termijnen. In dit gesprek heeft meneer mij goed en vriendelijk te woord gestaan en zijn we tot een fijne oplossing gekomen omtrent de betaling van de kosten. Ik zou de betalingen in november en december afronden.

In januari kreeg ik een telefoontje van dhr. Marcet. In dit gesprek begint meneer op een minder vriendelijke manier mij te woord te staan. Hij wijst op de regeling die wij hebben getroffen, wat mij geheel was ontgaan i.v.m. het niet ontvangen van een e-mail. Hierbij ging ik uit van een betaallink die vierentwintig uur geldig is, zoals ik voor de eerste betaling in september had ontvangen.
In dit gesprek gaf ik aan dat als hij mij de e-mail stuurt, ik de betaling kon doen voor het eerste termijn. Zogezegd, zo gedaan.
Het tweede termijn dient in februari gedaan te worden.

Vandaag, 27 februari. Ik word tweemaal gebeld door hetzelfde nummer, wat ik niet opgeslagen dus ik zie enkel het nummer staan. Ik neem beide keren op met ”goedemorgen met Brigitte” maar krijg beide keren geen gehoor van de andere kant. In verband met fraudetelefoontjes, blijf ik ook niet te lang hangen aan de telefoon als ik niks hoor.
Vervolgens word ik gebeld door een ander nummer, een mobiele telefoonnummer, wat ik wederom opneem met ”goedemorgen met Brigitte”. Het eerste wat ik hoor op een geirriteerde toon is ”Hállo hoort u me nu wel? Want er werd twee keer in m’n oor opgehangen”.
Ik ben zelf jaren klantenservice medewerker geweest, en dit is niet hoe je iemand te woord staat!! Als ik niks hoor, hang ik op. Ik hang niet bewust op in iemand zijn of haar oor. Ik ben tegen hem uitgevallen en zei dat ik precies weet met wie ik praat sinds ik zijn stem en de ongemanierde toon van hem herkende na het gesprek van januari.
Ik heb de betaling van februari niet op tijd gedaan omdat dit mij wederom is ontgaan. Als ik geen betalingsherinnering krijg, vergeet ik dit makkelijk.

Bij het bellen van de Care-afdeling, omdat ik telefonisch een klacht wilde indienen, heb ik gesproken met mevrouw Berkmans die mij vriendelijk te woord heeft gestaan. Zij legde uit dat zij niet exact weet hoe afspraken gemaakt worden qua betalingsherinneringen, nadat ik aangaf in het keuzemenu gehoord te hebben dat dit wel mogelijk is om te ontvangen.
Als dit meneer Marcet zijn manier is om een klant te herinneren aan een betaling, dan wil ik graag adviseren dat hij een cursus gaat volgen om klanten NETJES te woord te staan. Daarnaast dient hij duidelijk aan te geven of er wel of geen herinnering komt.

Ik heb in januari al aangegeven dat ik niet gediend ben van de manier waarop hij tegen mij sprak en dit heb ik vandaag nogmaals gezegd. Aan het eind heb ik wél in zijn oor opgehangen want ik kon zijn gedrag niet langer verdragen. Ik wil u ook zeker meegeven de gesprekken te beluisteren zodat u uw collega zelf kan horen.

Een reactie van u met een passende oplossing, excuus of tegemoetkoming want dit onbeschofte gedrag van een medewerker, tot twee keer toe hoef ik niet te pikken.

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Verisure

Heeft op 06 juni 2024 om 11:28 geantwoord

In verband met veroudering van deze melding, zal deze review niet verder worden opgevolgd. In het geval dat de melder terug willen komen op de review, dient deze weer gemeld te worden aan Verisure.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Soeltaansing