Klacht: Monteren camera’s

remco van der meer op 01 augustus 2021 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Op 27-07-2021 kwam er een monteur bij ons om onze camera’s opnieuw op te hangen.
Bij binnen komst was het direct al dat hij geen materiaal bij hem had om de camera’s te plaatsen omdat er 1 draadloos moest zijn dit is door ons wel doorgeven.
Na veel heen en weer bellen is door verisure besloten om 2 draadloze camera’s op te hangen.
Dit is gedaan maar staan niet goed omdat er te veel op de openbare weg word gefilmd en de tuin van de buren aan de overkant de monteur zei dit kan je zelf afstellen.
Ook is er een lang draad om de voet van de camera’s gedraaid ziet er niet professioneel uit en de uitleg is ook niet goed uitgevoerd.

Als dit snel word opgelost kunnen nu de camera\'s niet gebruiken.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Verisure

Heeft op 06 juni 2024 om 11:29 geantwoord

In verband met veroudering van deze melding, zal deze review niet verder worden opgevolgd. In het geval dat de melder terug willen komen op de review, dient deze weer gemeld te worden aan Verisure.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door remco van der meer