Klacht: Komt niet na wat het beloofd in levering, afspraken, ander maandbedrag dan is afgesproken en wordt niet terug gebeld!

z7ven op 19 maart 2024 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

In november 2023, 2 dagen voor Black Friday een basis pakket, deurbel met een upgrade ZeroVisioen bij Verisure besteld. Ik moest toen wel snel beslissen en onder druk gezet. Bij de installatie (Black Friday) bleek het laatste niet bij de bestelling en zou de maandag erop besteld en alsnog in die week geïnstalleerd worden.
Daarna werd het stil en de contactpersoon gebeld; er waren problemen met de levering’. Weer gebeld waar het bleef, weer was het stil en geen reactie op mijn oproep. In december schriftelijk een klacht ingediend en kreeg pas in januari, meer dan 3 weken later van Custum Care pas bericht dat zij de klacht in behandeling zou gaan nemen. Daarna werd het weer stil!
Ondertussen een paar keer zelf contact opgenomen (een lange tijd in de wacht!) en alles opnieuw moeten uitleggen. Uiteindelijk, pas op 1 februari werd de ZeroVision gemonteerd zoals conform in het contract was afgesproken.

Het contract wat ik heb ondertekend met de vastgestelde maandbedrag van E 37,40 per maand. Tot mijn verrassing kreeg ik een factuur van 45,40 EUR, daarnaast een nieuwe factuur maandelijkse abonnement van 4 euro voor ZeroVision. Over dit extra maandabonnement is met mij niet gecommuniceerd en ik heb hier ook niet voor getekend. Weer gebeld en mijn klacht hierover zou worden teruggekoppeld aan de juiste personen. Ik zou snel antwoord hierop krijgen hoe het zit. Maar tot op heden 19 februari, nog steeds niets gehoord! Inmiddels is 19 maart! In heb het contract ondertekend voor een totaalpakket zie bijlage. Ik ben dan ook niet bereid hiervoor extra te betalen.

Het is niet zo VERI SURE bij Custum Care in het nakomen van levering en afspraken, communicatie en de bereikbaarheid want voordat je iemand aan de telefoon krijgt gaat het moeizaam. Bovenstaande wekt bij mij absoluut geen vertrouwen in de organisatie en zal het ook niet meer bij anderen aanbevelen.

Naar aanleiding het volgende: het contract wat u heeft toegestuurd met een andere naam en een hoger maandbedrag is in mijn opinie net rechtsgeldig. De handtekening op de telefoon was voor de oplevering werd mij verteld. Door deze gang van zaken voel mij misleid opgelicht!! Het is gewoon triest hoe deze firma met de meldingen/telefoontjes en mensen omgaat en hoe lang het duurt voordat er misschien iets geregeld wordt!

Zolang bovenstaande niet tot mijn tevredenheid is opgelost:

1 blijft de blokkade automatische incasso en kunt u een maandelijks een factuur sturen van E 37,40. Deze zal ik netjes overmaken.
2 niet van plan om extra te betalen voor de ZeroVision.
3 niet van plan om de boete te betalen.

U kunt aanmaningen sturen, waarop ik niet zal reageren net zoals u de klanten behandeld!

U kunt telefonisch contact met mij opnemen.

Dat Verisure telefonisch contact met mij opneemt en dat het eindelijk naar tevredenheid wordt opgelost.

Met de maandelijkse bedrag van 37,40 EURO zoals contractueel is afgesproken
Geen extra kosten van 4,00 EURO voor de ZeroVision
Geen boete van 10,00 EURO

Dat ook de contactpersoon, met wie ik het contract heb afgesloten contact met mij opneemt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht z7ven

1 maand geleden - Was te verwachten hoe ze met klanten en klachten omgaan en dat voor een beveiligingsbedrijf met mooie beloftes in de reclame. Zeer slecht bedrijf en zelfs een 1 is al te veel!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verisure

Heeft op 19 april 2024 om 17:09 geantwoord

Beste Hartevelt,

Wij willen u graag bedanken voor het ter attentie brengen van uw klacht.
Wij hopen dat wij het naar tevredenheid hebben opgelost!

Burton - Verisure NL

z7ven

Heeft op 22 april 2024 om 12:52 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Helemaal niet. Telefonisch contact gehad (Noah) en werd beloofd dat ik maandelijks E37,40 zou gaan betalen conform het eerste contract. Dat zou per 1 mei ingaan, echter weer gewoon een factuur van E45,40. Twee mailtjes met credit nota, maar dat bedrag heb ik niet op mijn rekening ontvangen. Daarnaast is mijn contract (tot 16 november 2025) eenzijdig verlegd van 1 mei 2024 tot 2025, zonder daarvoor een nieuw contract aan te bieden. Verder krijg ik nog steeds aanmaningen van openstaande bedrag, met daarbij een opslag van een boete, die ik niet wens en ga betalen. Dus is er, ondanks weer een loze belofte, niets veranderd! Wederom is mijn het vertrouwen geschaad en zeg eenzijdig via aangetekend brief mijn contract op!

Alle klachten die gemeld zijn door z7ven