Klacht: Ik krijg geen antwoord voor opzegging abonnement bij Verisure via email.

jdenbekker op 17 april 2024 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Ik ben al bijna drie maanden bezig geweest voor opzegging abonnement bij Verisure via email. Telkens als antwoord bedankt voor u email wij zullen zo spoedig mogelijk antwoord geven. Helaas na 2 weken wachten ook geen antwoord via mail. In totaal heb ik zes keer een mail gestuurd, en zes keer geen antwoord voor opzegging via mail gekregen. Ik ben al vanaf eind Januari bezig geweest om het op te zeggen. Het is nu 17 April 2024 en nog steeds geen bevestiging of antwoord gekregen voor opzegging abonnement bij Verisure.

Gewoon fatsoenlijk antwoord geven op mijn mails voor opzegging. En ook daadwerkelijk opzegging gaan uit voeren zoals het hoort.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verisure

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

Bericht van Verisure

1 maand geleden - Beste Jan den Bekker, Bedankt voor uw bericht! Wij vinden het zeer spijtig om te lezen dat u momenteel de Verisure-service niet optimaal ervaart. Wij willen hier uiteraard een positieve verandering in brengen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met u. Met vriendelijke groet, Burton - Verisure NL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verisure

Heeft op 20 april 2024 om 17:39 geantwoord

Beste Jan den Bekker,

Nogmaals willen wij u bedanken voor het fijne telefoon gesprek, wij hopen u nog lang te mogen beveiligen.

Vriendelijke groet,

Team Verisure - NL

Alle klachten die gemeld zijn door jdenbekker