Klacht: Camera verkeerd opgehangen

Nadiafranz op 01 november 2021 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Onze buren hebben een camera systeem van jullie. Echter hangt de deurbel aan de poort die op de openbareweg staat gericht. De voordeur is 5 meter achter deze poort en daar behoort hij te hangen. Dit is ook wettelijk verplicht als dit kan. Nu worden er beelden opgenomen en verstuurd naar werkgevers met deze deurbel. Aangezien ook jullie moeten checken of de bel wettelijk goed geplaatst is zou het jullie sieren dit met de klant op te pakken en de bel te verhangen. Er is inmiddels al een aangifte maar meneer wenst niet mee te werken. Bel hangt bij 7141 WH in Groenlo. We hebben al contact gehad met jullie maar zijn niet tevreden met jullie oplossing. Het is ook jullie schuld dat er geen check is geweest volgens AP regelgeving waardoor er nu privacy wordt geschonden en misbruik wordt gemaakt van deze camera. De bel MOET verplaatst worden er zijn immers opties om hem op eigen grond te hangen!

Die bel op eigen terrein hangen. De voordeur zit 5 meter achter de poort waar hij nu hangt. De poort filmt openbaar terrein en de voordeur niet. Er is al smaad en laster mee gepleegd dat is bewezen dus op korte termijn de klant sommeren de bel weg te halen en verhangen is de enige juiste weg.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Verisure

Heeft op 06 juni 2024 om 11:29 geantwoord

In verband met veroudering van deze melding, zal deze review niet verder worden opgevolgd. In het geval dat de melder terug willen komen op de review, dient deze weer gemeld te worden aan Verisure.

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nadiafranz

Heeft op 06 juni 2024 om 15:56 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Welke oplossing??? De melding is veroudert en daarmee maar afgedaan. Toppie toch. Ten tijde van de melding kwamen jullie niet met een oplossing en gelukkig kwam de deurbel camera Fee langs en heeft hem vakkundig verwijdert....een dag later wilden jullie meteen een nieuwe camera ophangen en ik heb de desbetreffende medewerker gezegd dat ik de deurbel camera Fee weer zou bellen maar toen hebben de buren maar besloten voor de veilige optie om hem zelf maar te verplaatsen. Aan jullie heb ik geen ene moer gehad in deze zaak. Fijne dag verder.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadiafranz