Klacht: Boeven

Charlottevdb op 07 april 2024 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben nav een advertentie een systeem aangeschaft. Na een lange periode hebben wij ver van te voren aangegeven dat het systeem ontkoppeld en abonnement beëindiging moest worden ivm verhuizing. Pas 3 a 4 maanden na verhuizing hebben ze bij de inmiddels nieuwe bewoners een laatste onderdeel weg gehaald maar bleven continu ons abonnement geld afschrijven. Mailen, bellen, mailen, mailen. Ze negeren je volledig! Vanaf juni tot november willen wij ons geld terug…

Gewenste Oplossing:

Geld terug en fatsoenlijk antwoord ipv stilzwijgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verisure

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verisure nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

Bericht van Verisure

1 jaar geleden - Beste Charlotte van den Braak, Bedankt voor uw bericht! Wij vinden het zeer spijtig om te lezen dat u momenteel de Verisure-service niet optimaal ervaart. Wij willen hier uiteraard een positieve verandering in brengen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met u. Met vriendelijke groet, Burton - Verisure NL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verisure

Heeft op 24 april 2024 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Charlotte,

WIj hebben u zojuist gesproken over uw ontevredenheid.

Wij willen u bedanken voor het ter attentie brengen van uw klacht. Hierdoor kunnen wij onze diensten verbeteren en wij hopen dat u goed hebben geholpen bent door ons.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij wensen u nog een prettige week.

Met vriendelijke groet,

Burton - Verisure NL

Alle klachten die gemeld zijn door Charlottevdb