Klacht: Veel te traag en nog liegen ook…

op 29 mei 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Eind april nieuwe SIM-kaart besteld omdat mijn oude kapot was. Vond de kosten van 15.25 al wat aan de hoge kant, maar tot hier toe verder nog niks te klagen. Merkteeen week na het bestellen dat mijn oude adres nog in het systeem stond, dus meteen aangepast en opgebeld of het goed ging. Als antwoord: “Het wordt naar je nieuwe adres gestuurd, en dit is tevens de reden dat het zo lang duurde”. Klonk al wat apart, maar en fin. Afgelopen week nog maar even een berichtje gestuurd met als antwoord: “Je hebt je adres te laat aangepast en je SIM-kaart is naar de oude adres gestuurd, een nieuwe aanvragen kost opnieuw 15.25”. Ben ik nou gek, of wordt ik hier blijkbaar voorgelogen waar ik zelf bij sta.

Ik wil mijn SIM-kaart komende week op mijn nieuwe adres ontvangen. Tevens verwacht ik dat ik minstens de abbonementskosten niet hoef te betalen, aangezien ik een maand lang niks aan mijn abbonement heb gehad dankzij de onkunde van BEN.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RobZelluf