Klacht: Retour sturen product duurt mega lang/haast onmogelijk

Joris321 op 17 januari 2022 over V&D in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Product ontvangen. Helaas niet naar wens, dus wil ik terug sturen. Na contact klantenservice zou ik een website krijgen om een retour label aan te maken. Daar kon men de order niet vinden. Contact gezocht met klantenservice. Na 20 minuten weggedrukt door VD, nogmaals proberen. Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die zei dat ik een retour label per mail zou krijgen. Tot nu toe nog steeds niks in mijn mailbox. Vandaag (maandag) om 9.10 gebeld. Krijg ik een bandje dat ze bereikbaar zijn van 9.00 tot 17.00 op maandag t/m vrijdag. Ben benieuwd wanneer VD zich wel aan de afspraak gaat houden…

(Order 01274262)

Gewenste Oplossing:

Een retourlabel voor gratis verzending terug en volledig geld terug (na retour natuurlijk)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over V&D

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over V&D nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joris321