Klacht: Defect product ontvangen, geen contact met klantenservice

stephanieceleste op 18 januari 2022 over V&D in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 januari een waxinelichthouder besteld. Kwam helaas defect binnen (glaasjes lagen los in de doos.. je zag dat het onzorgvuldig was verpakt).
Op de website stond dat je voor gratis verzending contact kon opnemen met de leverancier Mascot Online B.V. Zij verwijzen mij terug naar de verkopende partij VD, die vervolgens totaal niet bereikbaar is. Niet op whatsapp, niet op e-mail, helemaal niets…

Klacht is via whatsapp en e-mail (ik heb het dus zwart op wit) gemeld bij VD, maar het idee dat ze daar toch geen kennis van nemen….

Gewenste Oplossing:

Gelieve in contact te komen met VD. Ik zou graag een nieuwe waxinelichthouder die HEEL is of mijn geld terug (ad. 26,95 euro).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over V&D

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over V&D nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stephanieceleste