Klacht: Verkoop misleiding

op 11 juni 2019 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Mijn moeder woont in een flat en heeft op aandringen van de Nuon medewerkster deze binnengelaten. Ze heeft mijn moeder overtuigd dat als ze over zou stappen van Essent naar Nuon haar dit veel geld kon besparen. Mijn moeder die “het helaas niet meer zo snapt” trapte in het mooie verhaal. Een 3jarig contract is idd goedkoper (niemand doet dit, en dus is dit mijn eerste klacht) maar ook nog eens overstappen in mei!!!! De afrekening was dus 1500 euro! Ze heeft ook idd recht om hier onderuit te komen binnen een bepaalde tijd was het niet dat ze mij vergeten was dit te vertellen. En dus nu wordt er dit bedrag aut van de rek geschreven. (In de flat heeft ze meerdere bezocht en omgepraat, schandalig om oude mensen zo misleiden)

Ik ben tevreden als mijn moeder weer terug Is bij Essent waar ze het goedkoopst uit was en haar eind afrekening terug krijgt van Nuon omdat 1500 euro al haar spaargeld is. Ook de medewerkster zou ontslagen moeten worden voor deze laffe aktie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Hallo Leorina, ik lees veel boosheid in je bericht. Zo te lezen heb je het idee dat de collega misbruik heeft gemaakt van de situatie. Dat is uiteraard nooit de bedoeling.Ik zie dat mijn collega's je gisteren telefonisch een oplossing hebben aangeboden, waardoor je moeder terug kan naar Essent zonder opzegboete. Dit is ook de oplossing die wij hier kunnen bieden. Kun je iets met deze oplossing? Groet, Jeppe

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 10 juli 2019 om 08:56 geantwoord

Hallo Leorina, ik heb deze klacht open gelaten om je de tijd te gunnen op deze klacht te reageren als je dit zou willen. Aangezien dit niet is gebeurd ga ik ervan uit dat de klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost. Om deze reden sluit ik deze klacht. Met vriendelijke groet, Jeppe

Alle klachten die gemeld zijn door Leorina42