Klacht: Zending onterecht vastgehouden

op 03 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

We hebben meerdere malen contact gehad vandaag met de klantenservice over ons pakket die vast is gehouden door het magazijn in Eindhoven. 1Z69112Y0407971834 Dit is het zending nummer waar het over gaat. Echter worden we van de kast naar de muur gestuurd.
We hebben vaker zendingen ontvangen vanuit ups. Echter is dit de eerste keer dat ons pakketje wordt vastgehouden.
We hebben ons btw nummer doorgegeven aan de klantenservice want dit is waar er om gevraagd werd toen ik met ze sprak. Echter heb ik mijn btw nummer in het verleden al doorgegeven en vinden we het dus ook vreemd om dit nogmaals te moeten doorgeven. Verder hebben we de Commercial invoice opgestuurd naar ze met alle nodige informatie over het pakket.
Wij willen graag dat ons pakket uiterlijk deze week nog aangeleverd word. Wij hebben namelijk pre orders lopen van onze klanten.
Door nog meer vertraging kan er schade opgelopen worden doordat klanten afzien van hun bestellingen. Deze schade willen we dan ook gaan verhalen op UPS. Ook goed om te weten is dat het is vastgehouden in Eindhoven, en de eindbestemming van het pakket is ook in Eindhoven dus zo moeilijk moet het niet zijn voor ze.

WIJ WENSEN EEN OPLOSSING!

Met vriendelijke groeten,

Team Buzzworldwide

We zijn tevreden als we ons pakket deze week nog binnen krijgen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 03 mei 2021 om 16:18 geantwoord

Beste Azzeddine,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw eerdere contact zien we dat er een dossier is aangemaakt naar het warenhuis.
Het warenhuis zal dit nog moeten verwerken met u zending. Graag vragen we u om geduld,tot dit is verwerkt.
Mocht u ze zelf willen bereiken kan dat door een mail te sturen naar [email protected]
Komt er deze week geen voortgang in u pakket willen we u adviseren een mail te sturen naar [email protected]

We willen u ook ons excuses aanbieden voor de onduidelijkheid en de communicatie vanuit ons kant.

We vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Buzzworldwide