Klacht: UPS slaat €55 teveel aan door fout en weigert mij tegemoet te komen

Matt Jansen op 19 januari 2023 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verstuur regelmatig pakketjes met UPS (tientallen op jaarbasis) en ik heb maar 1 formaat doosje wat ik hiervoor gebruik. Dit gaat altijd goed totdat UPS mij een naheffing stuurde voor 1 pakje waarbij wordt beweerd dat het pakje 2.54x het opgegeven vollume heeft. Dit KAN helemaal niet. Ten eerste gebruik ik zoals aangegeven maar 1 formaat doos (de tientallen zo niet 100 zendingen in het verleden bewijzen dit al) en ten tweede zou het technisch niet eens kunnen aangezien het gewicht van het pakje net iets meer dan een ons was. Het formaat dat jullie beweren dat de doos zou hebben, kan niet eens worden geproduceerd met dat gewicht.

Pure zwendel dus. En ook de helpdesk is uitermate onbeschoft in de afhandeling en biedt geen mogelijkheid tot verweer. Dikke onvoldoende voor UPS dus!

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling teveel betaald bedrag

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Matt Jansen, Hartelijk dank voor uw bericht.   Ik heb uw gegevens in ons systeem opgezocht en zie dat u al contact heeft gehad met de desbetreffende afdeling. Er is een dossier aangemaakt er daar is aangegeven dat er geen creditnota zal worden gegenereerd. Mocht u hierover meer informatie willen dan kunt u altijd reageren op deze mail. Best regards/Met vriendelijke groet, UPS Customer Service The Netherlands Belgium You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.

Reactie van de melder van de klacht Matt Jansen

1 jaar geleden - ‘Bedankt’ voor het copy-pasten van de reactie die ik al eerder heb ontvangen via de e-mail. Als u de zaak écht zou bestuderen dan zou u zien dat er niets van klopt. Ik heb argumenten en bewijs aangeleverd waar u niet inhoudelijk op reageert. Echt slecht van jullie. Ik kan blijkbaar beter tegen mijn hond praten, daar ontvang ik constructievere reacties van.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 24 januari 2023 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Matt Jansen,

Zoals aangegeven kunt u reageren op de afdeling die u eerder heeft geïnformeerd dat u niet in aanmerking komt voor een creditnota. Zij kunnen u hier meer informatie over geven als u wilt.

Best regards/Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
The Netherlands Belgium

You may visit us at: http://www.ups.com 
Or call UPS Customer Service 
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500
United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands

CONFIDENTIALITY NOTICE: 
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.

Matt Jansen

Heeft op 24 januari 2023 om 12:07 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er wordt geen oplossing geboden. Er wordt zelfs niet eens echt gekeken naar de zaak. Dit ondanks de diverse (goed onderbouwde) argumenten en bewijsstukken die ik heb aangeleverd.

Reactie van de melder van de klacht Matt Jansen

1 jaar geleden - “ Zij kunnen u hier meer informatie over geven als u wilt.” Waar blijft die informatie dan…?

Reactie van de melder van de klacht Matt Jansen

1 jaar geleden - En @klacht.NL: waarom is de status veranderd naar ‘opgelost’? Er is helemaal niets opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Matt Jansen