Mijn Klacht:
Al twee jaar sta ik met lege handen. UPS doet, na honderden keer bellen en tientallen keer mailen, geen moeite om mij te vertellen waar mijn opgestuurde post is. Als ze in Turkije zeggen dat het nog in NL is en als ze in NL zeggen dat het in TR is… en dan toch uiteindelijk zeggen dat de post ‘niet is opgeeist door noch de zender noch de ontvanger, dan is het gestolen. Wie het heeft gestolen weet ik niet, maar het is UPS. Ik heb de post verzekerd. Ik krijg daar ook geen bericht over. De tientallen klantenservice medewerkers met wie ik heb gesproken vertellen allemaal hetzelfde verhaal. UPS durft niet eens een manager te verbinden om ermee te spreken. Ondanks dit allemaal, stuurt UPS mij een factuur van 7 euro omdat de post iets zwaarder was dan gedacht. Schaamteloos!! Ik ben zeer teleurgesteld en raad NİEMAND UPS aan. Je post verdwijnt zomaar en niemand weet van iets. Ben nooit benaderd, telefonisch noch via mail. Het boeit ze niets als je post is verdwenen. Jammer UPS!! Echt jammer!! hoe jullie.omgaan met spullen van jullie klanten!….
Gewenste Oplossing:
Mijn post terug! Of de verzekerd bedrag ( 500€) vergoeden! Maar het liefst mijn pakket terug!