Klacht: UPS medewerkers stelen cargo!

Raguf op 04 januari 2023 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al twee jaar sta ik met lege handen. UPS doet, na honderden keer bellen en tientallen keer mailen, geen moeite om mij te vertellen waar mijn opgestuurde post is. Als ze in Turkije zeggen dat het nog in NL is en als ze in NL zeggen dat het in TR is… en dan toch uiteindelijk zeggen dat de post ‘niet is opgeeist door noch de zender noch de ontvanger, dan is het gestolen. Wie het heeft gestolen weet ik niet, maar het is UPS. Ik heb de post verzekerd. Ik krijg daar ook geen bericht over. De tientallen klantenservice medewerkers met wie ik heb gesproken vertellen allemaal hetzelfde verhaal. UPS durft niet eens een manager te verbinden om ermee te spreken. Ondanks dit allemaal, stuurt UPS mij een factuur van 7 euro omdat de post iets zwaarder was dan gedacht. Schaamteloos!! Ik ben zeer teleurgesteld en raad NİEMAND UPS aan. Je post verdwijnt zomaar en niemand weet van iets. Ben nooit benaderd, telefonisch noch via mail. Het boeit ze niets als je post is verdwenen. Jammer UPS!! Echt jammer!! hoe jullie.omgaan met spullen van jullie klanten!….

Gewenste Oplossing:

Mijn post terug! Of de verzekerd bedrag ( 500€) vergoeden! Maar het liefst mijn pakket terug!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Raguf, Wat vervelend om te horen over uw situatie. Kunt u mij voorzien van het tracking nummer zodat ik kan kijken wat ik voor u kan doen. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

Reactie van de melder van de klacht Raguf

1 jaar geleden - Bedankt voor uw reactie. Neem mij niet kwalijk, maar de klantenservice kan en zal niets betekenen voor dit situatie. De trackingnummer zal ondertussen allang niet meer bestaan. Ik had gehoopt dat ee iemand van de management zou durven te reageren :) ... Maar goed, Hierbij de trackingnr.: 1ZT062LKDG22403222 Verzender: R. Kurtgozu

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 04 januari 2023 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Raguf,

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas kan ik inderdaad aan de hand van het trackingnummer niks meer terug vinden aangezien dit inmiddels 2 jaar geleden is.
Wel kan ik u een toelichting geven met wat er met zendingen gebeurd die niet opgeeist worden.
Deze zendingen blijven voor een geruime periode in een depot van UPS liggen genaamd Overgoods. Als de zending niet opgeeist wordt dan wordt de zending uiteindelijk vernietigd. Uitgaande van uw verhaal is het zeer aannemelijk dat dit het geval is.

Mijn excuses voor dat ik u niet meer verder kan helpen in deze zaak.

Hopelijk u hierbij voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com 

Or call UPS Customer Service 
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

Raguf

Heeft op 04 januari 2023 om 16:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is niet de oplossing. Ik heb honderden malen gebeld en de zending opgeeisd. Tientallen mails gestuurd e de zending opgeeist.

Dit wordt dus vanaf nu juridisch verder bewerkt. En ik zal de pers er bij koeten halen zodat er iemand tussen de kijkers en lezers een andere oplossing vindt. De zending was verzekerd. Maar daar weet UPS ook niets meer van... en ondanks dat krijg ik nog brieven gestuurd met een factuur van 7 euro!! Dat is echt schande... jammer! Echt jammer dat ik mijn familie door de toedoen van UPS heb moeten teleurstellen. En echt jammer dat er niemand van de management hier iets voor wil betekenen. Alleen de klantenservice, die vele beperkingen heeft met afhandelen van problemen, die steeds maar hetzelfde zegt...

Alle klachten die gemeld zijn door Raguf