Klacht: Terugbetaling creditnota

op 03 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ons bedrijf heeft vorig jaar goederen geïmporteerd van buiten de EU. Wij zijn in het bezit van een ET14000 vergunning (hiermee mogen wij onze BTW direct zelf regelen met de belastingdienst), en toch heeft UPS hier ons onterecht BTW op aangerekend, die wij netjes betaald hebben.
Het gaat over meerdere duizenden EUR.

Klaarblijkelijk hebben ze ergens hun vergissing ingezien en ons op 03/02/2021 een creditnota gestuurd.
Alleen: die wordt maar niet terugbetaald, ondanks telefonisch contact met de (moeilijk bereikbare) klantendienst en een mail naar [email protected] met de nodige info.

Het gaat over factuurnummer 2021102408.

Terugbetaling van onze creditnota.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 03 mei 2021 om 13:56 geantwoord

Beste Jos,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw eerdere contact wil ik u adviseren contact op te nemen met de financiele afdeling.
U kunt dit doen door te mailen naar [email protected] of bellen naar de klanten service op 020 5040 500
en kiezen voor optie nummer vijf ze zijn open van 9:00 tot 12:00 uur maandag tot vrijdag.
Komt u er niet uit kunt u een mail sturen naar [email protected]

Ik wil u ook ons excuses aanbieden voor de onduidelijkheid en de communicatie vanuit ons kant.
We werken eraan om de klanten service beter te krijgen.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals excuses voor het ongemak.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door xantip