Klacht: Pakketten worden niet vrijgegeven door inklaarder

I.Martens op 13 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 juni staan 2 pakketten in Apeldoorn, maar ze worden niet vrijgegeven door de inklaarder. Inmiddels 2 mails gestuurd. Gevraagd wat er aan de hand is en of ik iets kan betekenen, maar geen reactie. Ben net begonnen met m’n eigen bedrijf, heb een aantal bestellingen naar klanten openstaan. Ze worden ongeduldig en ontevreden. Nu al ladt van inkomsten verderving.

Gewenste Oplossing:

De pakketten deze week afgeleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 juni 2017 om 07:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses dat de zending nog niet is vrijgegeven door de douane. Wij willen u er graag op attenderen dat de douane een onafhankelijke overheids instantie is en dat zonder vrijgave van de goederen door hen, wij de goederen niet mogen afleveren.

Wij willen graag kijken wat er gedaan kan worden om dit voor u op te lossen, maar dan hebben wij wel de trackingnummers van de pakketten nodig, want zonder deze nummers kunnen wij u helaas niet verder helpen.

Mocht u de trackingnummers niet hebben dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-2255877.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door