Klacht: Pakketje verdwenen

Petikitsu op 23 december 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na weken lang ‘vertraging’ te hebben zou mijn pakketje dan eindelijk afgeleverd zijn (20 december) en op te halen bij het afhaalpunt. Nu kom ik daar aan en is mijn pakketje nergens te bekennen. Meerdere keren terug gegaan daarna en nog altijd geen idee waar mijn pakketje nou is. Er is absoluut geen contact te krijgen met de ‘klantenservice’, het meeste dat je kan krijgen is een Virtuele Assistent die er ook niks van begrijpt. Een claim indienen maken ze natuurlijk zo moeilijk mogelijk. Ik heb een mail gestuurd naar UPS, er is mij beloofd dat ik binnen één werkdag iets terug zou horen, maar dat is zoals gewoonlijk niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil vergoeding voor de kosten van de spullen zowel als de verzendkosten. UPS krijgt absoluut geen geld meer van mij. Het zou fijn zijn als mijn pakketje boven water zou komen, maar volgens de UPS medewerkers is het van de aardbodem verdwenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Geachte Arwen Pak, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb zojuist het door u gestuurde trackingnummer nagekeken maar dit is helaas niet correct. Zonder trackingnummer kan ik helaas niets nakijken wat betreft deze zending.  Daarnaast wil ik u erop wijzen dat alleen de afzender een claim kan indienen en ook alleen de afzender in aanmerking komt voor een vergoeding. Als ontvanger heeft u een overeenkomst gesloten met de afzender en u dient daarom contact op te nemen met de afzender. Ik ontvang graag het correcte trackingnummer van u zodat ik u verder kan helpen,  Kind regards/ Vriendelijke groeten, UPS Customer Service The Netherlands Belgium You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Geachte Arwen Pak, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb helaas geen reactie van u mogen ontvangen. Heeft u hulp nodig dan kunt u altijd mailen naar: [email protected] Kind regards/ Vriendelijke groeten, UPS Customer Service The Netherlands Belgium You may visit us at: http://www.ups.com Or call UPS Customer Service Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands CONFIDENTIALITY NOTICE: The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 29 december 2022 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Kind regards/ Vriendelijke groeten,

UPS Customer Service
The Netherlands Belgium

You may visit us at: http://www.ups.com
Or call UPS Customer Service
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500
United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands

CONFIDENTIALITY NOTICE:
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.

Alle klachten die gemeld zijn door Petikitsu