Klacht: Pakket niet ontvangen

op 11 juni 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste mevrouw/meneer,

Onlangs bij de bezorging (10 juni 2021) heb ik mijn pakket niet mee gekregen omdat ik zogenaamd nog importkosten moest betalen.. maar dat had ik een dag eerder (9 juni 2021) al gedaan, maar het was nog steeds niet in jullie systeem verwerkt. Tijdens de betaling had ik hele tijd moeite om de pagina te openen. Ik heb geprobeerd met PayPal te betalen, maar op dat moment werkte jullie website niet fatsoenlijk en lukte het me niet. Vervolgens toch met iDeal ING betaald, en werd ik daarna weer verwezen naar de trackingspagina van UPS met als gevolg dat de trackingspagina niet eens werd geupdate en er alsnog stond dat ik importkosten moest betalen.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten? Ik heb de importkosten al betaald maar omdat het niet door jullie systeem is verwerkt kreeg ik ‘m op 10 juni 2021 niet mee. Het werd mij destijds verteld door de chauffeur dat hij de volgende werkdag weer langs zou komen, wat niet uiteindelijk niet waar bleek te zijn en ik mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen.

Zendingnummer: 1Z6V1A520422649794

Ik hoop spoedig van u te horen!

Wanneer ik eindelijk mijn pakket heb ontvangen.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 juni 2021 om 16:27 geantwoord

Beste Dion,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Online betalingen kunnen 2 werkdagen nemen voor dit verwerkt wordt met de zending.
Naar aanleiding van uw eerdere contact willen we u adviseren contact op te nemen met [email protected]
Hierbij kunt u bewijs van betaling en uw gegevens opsturen.
Komt u er niet uit kunt u een mail sturen naar [email protected]

We vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands