Geboden Oplossing:
Goedenmorgen Miranda.
Mijn excuses voor de late reactie, im het weeknd is de afdeling gesloten.
Een chauffeur kan helaas niet altijd een briefke achterlaten, deze zijn niet uniek en als zijn boekje leeg is moet hij een nieuwe aanvragen en dat kan enige tijd duren, mijn verontschuldigingen daarvoor.
Ik zie ook dat het pakket vandaag zal worden geleverd bij het afgiftepunt. Hou onze traceerpagina hiervoor in de gaten voor updates van de levering.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.
Met vriendelijke groet,
Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands
You may visit us at: http://www.ups.com
Or call UPS Customer Service
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500
United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland
CONFIDENTIALITY NOTICE:
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately