Klacht: Pakket als geleverd gemarkeerd, maar niet ontvangen

klager895050bb ✓ Verified op 31 oktober 2026 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 31 oktober 2026

Een klant van PostNL heeft een pakket dat als geleverd is gemarkeerd, maar niet ontvangen. Na drie dagen wachten en het ontbreken van een oplossing via de beschikbare chatfunctie, ervaart de klant frustratie over het gebrek aan persoonlijke ondersteuning om het probleem op te lossen.

Mijn Klacht:

Ik heb drie dagen gewacht op mijn pakket, maar het is nog steeds niet aangekomen, terwijl het als geleverd is gemarkeerd. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PostNL, maar het enige wat beschikbaar is, is een chatboot, wat voor mij totaal niet helpt. Het is frustrerend dat ik niemand persoonlijk kan bereiken om deze kwestie op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om een telefoonnummer of de mogelijkheid om persoonlijk contact op te nemen met een medewerker van PostNL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klager895050bb

2 dagen geleden - Please call me on 31682087819 ASAP !

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM