Klacht: Pakket niet geleverd !!!!

Kyana93 op 04 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Al van 2 juni de hele dag gewacht op een pakket wat betekend vandaag besteld morgen in huis! Mooi niet dus nog steeds niks ontvangen. En kan ook niet zien wanneer het wel komt want als ik mijn trackingnummer invoer staat er iets wat ik niet snap
Maar ik ga nooit meer iets bestellen wat ups komt brengen dan maar liever postnl!!!

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket zsm moet komen !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer kunnen wij helaas niets voor u betekenen. Kunt u ons het trackingnummer doorsturen, zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 07 juni 2017 om 07:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen zendingsnummer of trackingnummer van u mogen ontvangen. Zonder dit nummer, kunnen wij niet checken waarom het pakket niet bij u is afgeleverd.

Wij adviseren u om als het pakket nog steeds niet in uw bezit is contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-2255877

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door