Mijn Klacht:
Maandag 19 december zou mijn pakket geleverd worden. Hele dag gewacht, niets gekregen. Volgens de app heeft de bezorger aangegeven dat ik niet thuis was, terwijl ik dat dus wel was (leugen 1). Het pakket is toen direct bezorgd naar een Access Point(ophaalpunt), dat 45min. reizen was met openbaar vervoer vanuit mijn huis, in plaats van dat er nog een bezorgmoment zou komen.
Dinsdag 20 december heb ik UPS gebeld en gevraagd of het pakket niet alsnog naar mijn adres kan worden gestuurd, omdat het pakket erg zwaar en groot is, en het Access Point te ver weg is voor mij. Aardige medewerker heeft het veranderd in de app, en ik was blij.
Donderdag 22 december zou het pakket worden geleverd. Er was de hele dag iemand thuis, maar de bezorger is niet komen opdagen, en heeft het pakket gemarkeerd als geweigerd door klant(leugen 2). In paniek heb ik in de app een request gevraagd of het pakket toch maar kan worden geleverd bij een Access Point dichtbij mij in de buurt.
Vrijdag 23 december heb ik weer gebeld met UPS, maar die zei dat ik gewoon moest wachten, totdat de app zelf verder zou updaten. De medewerker had er ook geen verstand van, had ik het idee, maar goed, als klantenservice iets zegt, dan zal het goed komen.
Nu is het dinsdag 27 december, en heb toch maar weer contact gehad met UPS, die zei dat ik contact moet zoeken met UPS… wat ik dus al 3 keer doe, maar de mensen van de klantenservice zijn blijkbaar te belabberd om aan te geven wat ik precies moet doen.
Een week voorbij, en ik heb mijn pakket nog steeds niet.. terwijl ik het met Express heb besteld. Ik zit met de handen in mijn haar, ik heb dit nog nooit gehad bij bijv. DHL Express of met EMS (PostNL).
Gewenste Oplossing:
- ik wil mijn pakket zo snel mogelijk. Afgeleverd aan het Access Point wat ik heb opgegeven in de app, want ik vertrouw die bezorgers niet meer.
- een oprechte excuus van UPS, want dit kan natuurlijk niet.