Mijn Klacht:
Had vandaag een pakket verwacht maar deze blijkt direct naar een afleverpunt gebracht te zijn. Was heel de dag thuis, controleer zo nu en dan de TT en zie plots dat het afgeleverd is met volgende tekst: Afgeleverd op Woensdag, Maart 23 bij 13:47 bij Privé-adres. Dus ik meteen bellen en vragen waarom dit naar een afhaalpunt is gebracht terwijl ik heb aangegeven dat ik het thuis wil ontvangen. Moest ik eerst mijn TT nummer inspreken (was niet in 1x gelukt) krijg ik vervolgens een medewerker aan de lijn wordt mij opnieuw de TT nummer gevraagd :,). Kreeg vervolgens te horen dat het pakket is afgeleverd bij een afhaalpunt omdat ik niet thuis was. Aangegeven dat ik wel thuis was en dat ik niemand heb horen kloppen of aanbellen. Bel deed het nog 10 minuten geleden, lijkt mij sterk dat hij/zij uberhaupt heeft geprobeerd het pakketje bij mij te bezorgen. Heb namelijk ook geen brief op de post gekregen met vermelding dat hij het heeft geprobeerd. Daarnaast moet ik met een belletje met de klantenservice achter het adres komen van de afhaalpunt en ook nog zelf het pakketje ophalen. Online bestellen blijft niet echt aantrekkelijk als je en langer moet wachten voor je product en het ook nog zelf moet ophalen. Had net zo goed zelf naar de winkel gelopen.
Gewenste Oplossing:
Lees dat het wel vaker gebeurt eerlijk gezegd hoef ik niets meer te ontvangen van UPS, wijk wel uit naar andere webshops die met andere bezorgingsdiensten werken. is wel makkelijk geld verdienen als je betaald voor thuisbezorging maar je dropt t ff bij een afhaalpunt. Kan moeilijk met een oplossing komen waarmee ik tevreden moet zijn. Ga het pakketje zo ophalen is een verjaardagscadeau heb geen zin om het terug te sturen door dit. Wat kan je in zo een situatie als oplossing bieden. Zou zeggen neem contact op met jullie bezorgers.
