Klacht: Pakket direct naar afhaalpunt met als adres: Privé-adres

OkanKamil op 01 april 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had vandaag een pakket verwacht maar deze blijkt direct naar een afleverpunt gebracht te zijn. Was heel de dag thuis, controleer zo nu en dan de TT en zie plots dat het afgeleverd is met volgende tekst: Afgeleverd op Woensdag, Maart 23 bij 13:47 bij Privé-adres. Dus ik meteen bellen en vragen waarom dit naar een afhaalpunt is gebracht terwijl ik heb aangegeven dat ik het thuis wil ontvangen. Moest ik eerst mijn TT nummer inspreken (was niet in 1x gelukt) krijg ik vervolgens een medewerker aan de lijn wordt mij opnieuw de TT nummer gevraagd :,). Kreeg vervolgens te horen dat het pakket is afgeleverd bij een afhaalpunt omdat ik niet thuis was. Aangegeven dat ik wel thuis was en dat ik niemand heb horen kloppen of aanbellen. Bel deed het nog 10 minuten geleden, lijkt mij sterk dat hij/zij uberhaupt heeft geprobeerd het pakketje bij mij te bezorgen. Heb namelijk ook geen brief op de post gekregen met vermelding dat hij het heeft geprobeerd. Daarnaast moet ik met een belletje met de klantenservice achter het adres komen van de afhaalpunt en ook nog zelf het pakketje ophalen. Online bestellen blijft niet echt aantrekkelijk als je en langer moet wachten voor je product en het ook nog zelf moet ophalen. Had net zo goed zelf naar de winkel gelopen.

Gewenste Oplossing:

Lees dat het wel vaker gebeurt eerlijk gezegd hoef ik niets meer te ontvangen van UPS, wijk wel uit naar andere webshops die met andere bezorgingsdiensten werken. is wel makkelijk geld verdienen als je betaald voor thuisbezorging maar je dropt t ff bij een afhaalpunt. Kan moeilijk met een oplossing komen waarmee ik tevreden moet zijn. Ga het pakketje zo ophalen is een verjaardagscadeau heb geen zin om het terug te sturen door dit. Wat kan je in zo een situatie als oplossing bieden. Zou zeggen neem contact op met jullie bezorgers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 jaren geleden - Beste Okan Kamil, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat we het pakket niet hebben kunnen leveren terwijl u thuis was. Om uw klacht voort te zetten bij de verantwoordelijke afdeling en zij de chauffeur hierop aanspreken, heb ik u tracking nummer en adres gegevens nodig. Kunt u die naar ons sturen? Mocht u in de toekomst vaker pakketten ontvangen via UPS dan kunt u zich ook aanmelden voor onze Online service genaamd My Choice. Hierin heeft u de mogelijkheid leveringsopties te wijzigen. U kunt zich aanmelden via de volgende link: https://wwwapps.ups.com/doapp/signupmychoice?locnl_nl Wilt u dit niet,kunt u het social media team bereiken via twitter en facebook/metaverse chat. U kunt het team daar vragen stellen en wijzigingen officieel doorgeven. De klanten service is ook bereikbaar vanuit mail op [email protected]. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Ons excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht OkanKamil

3 jaren geleden - Dat is: 1Z97W1439107047994 Rozenburgstraat 111 2512SP Den Haag

Bericht van UPS

3 jaren geleden - Beste Okan Kamil, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de zending bekeken en zie dat er een aanvraag is geweest dit pakket op 25/03/20222 te bezorgen. Maar de keuze die gemaakt hoort te worden is dat het pakket op uw eigen adres bezorgd hoort te worden. Ook wil ik u informeren dat aanvragen tot op twee werkdagen kunnen nemen voor het is verwerkt. In dit geval is een levering op de 25ste niet bevestigd. Wilt u dat ik de aanvraag aanpas? Dan zal de levering volgende week gebeuren, maar op uw eigen adres. Graag hoor ik van u terug. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 01 april 2022 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Okan Kamil,

We hebben verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot ons eerdere bericht. We sluiten hierbij deze klacht.
Heeft u nog vragen of verder hulp nodig kunt u een mail sturen naar ons op [email protected].
Ook is de klanten service telefonisch bereikbaar op 020 5040 500.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door OkanKamil