Klacht: Opsomming

op 03 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waardeloze service. Track Trace geeft geen tijdsblok van bezoring (meer) aan. Is afleverpoging mislukt, krijg je geen briefje in de bus. Er valt dus ook niets zelf te regelen aangezien je een InfoNotice nummer nodig hebt dat op het briefje staat dat je in de bus moeten krijgen.

Bovendien zeggen ze regelmatig geweest te zijn en is dat niet zo. Heb een winkel ik zie dus of ze wel of niet geweest zijn!

En sinds recent een nieuwe chauffeur die de dozen nogal hardhandig neerploft. Bah.

Helaas moet ik hier een klacht indienen omdat de medewerker via de telefoon me na 5 minuten zoeken niet kon vertellen waar ik een klacht kon indienen.

Gewenste Oplossing:

Graag een tijdsblok van bezorging zoals voorheen.

Bij een mislukte afleverpoging graag een bewijs in de bus om te tonen dat ze daadwerkelijk geweest zijn. Vaak klopt het namelijk niet. Bovendien is dat briefje ook nodig om online zelf iets te kunnen regelen!

En een plek waar je met je klachten direct terecht kan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 03 mei 2021 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Steffan,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen?
Dan kunnen we de zending inzien.

Graag horen we van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door steffff